tag:blogger.com,1999:blog-2793777483062006060.post1135542219542219459..comments2024-03-12T22:12:44.353+01:00Comments on Nonshine .: BalansaktGrandellhttp://www.blogger.com/profile/09674472872992946895noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2793777483062006060.post-27675553066839001252015-02-28T12:34:51.886+01:002015-02-28T12:34:51.886+01:00Lite vibrationer får du stå ut med!
Balansering 40...Lite vibrationer får du stå ut med!<br />Balansering 40% gata/ 42%race Triumph Tripplar<br />Laverda körde med 60%<br />Alla har sina teorier som sagt men original ligger det runt 40% och är dynamiskt från fabrik!<br />Kolla med nedan adress<br />http://www.bassetdownbalancing.co.uk/index.html<br />Kan annars rekommendera Malmö motorrenovering att balansera<br />PS byt stakarna med aluminium är förbrukningsvara <br />MVH Bosse Pedersen <br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2793777483062006060.post-3247849478426972015-02-27T13:17:43.514+01:002015-02-27T13:17:43.514+01:00Va, trodde det engelska smidet var perfekt balanse...Va, trodde det engelska smidet var perfekt balanserat från fabrik!? Det är ju 3 slängar, borde inte det gå att balansera som det är utan extra axlar?<br /><br />Förresten, är det en Rob North Trident eller Rob North Rocket 3 du bygger av Triump-motorn? Ser att du föredrar att använda BSA som etikett, bl.a. <a href="http://nonshine.blogspot.se/2015/02/rob-north.html" rel="nofollow">här</a>. Iofs så låter Rocket lite tuffare :)grogghttps://www.blogger.com/profile/16870072972551368333noreply@blogger.com