tag:blogger.com,1999:blog-2793777483062006060.post8852326678103080097..comments2024-03-28T19:28:07.121+01:00Comments on Nonshine .: Veckans dekalGrandellhttp://www.blogger.com/profile/09674472872992946895noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2793777483062006060.post-19869187315417466342013-10-25T09:55:06.839+02:002013-10-25T09:55:06.839+02:00Är det inte vi som tillsammans bestämmer om de tid...Är det inte vi som tillsammans bestämmer om de tiderna ska komma tillbaka? Det är klart vi kan fortsätta knyta näven i fickan och svära lågt så ingen hör, det har ju funkat hittills - NOT. Ingen har t.ex kunnat förklara varför en fotbollsmatch får låta 110 dB men en tävlingsbil/MC ska låta max 90-100 dB. Problemet idag är att man använder dB MAX iställer för det mer rimligt dB EQV. T.o.m Svenska staten själva har börjat inse problemet vid ex. Järnvägar så en lagändring är nog på kommande. A.Mansénhttps://www.blogger.com/profile/03424129341638102372noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2793777483062006060.post-30902968615432330392013-10-25T09:45:40.869+02:002013-10-25T09:45:40.869+02:00Den där har jag någonstans hemma, min salige far j...Den där har jag någonstans hemma, min salige far jobbade på JP Reklam som på den tiden var dom som tryckte dekaler och posters till det mesta inom Svensk motorsport, jag har ett flertal Hot Rod Show affischer från 70-talet och dekaler liggandes därhemma...<br /><br />DP says: Det var tider det...DP Race Techhttps://www.blogger.com/profile/06019966886752816384noreply@blogger.com