söndag 8 augusti 2010

Fyrtiofemårsracet

Puchen skar igen, börjar misstänka ett fel i konstruktionen av denna hoj som byggaren själv är ansvarig för, ska kolla upp det snart. Om det är så som jag tror att det kan vara så ska undertecknad skämmas.
Förövrigt så gav träningslägret i Finland resultat och jag fick fjärde varvtid i både 250cc och 500cc. Körde bra med fyrfemtion som även gick bra efter förra veckans sena kvällar ihop i verkstan. Med T20 Suzukin så vann jag på lördagen och kom tvåa på söndagen, missade varvräkningen och noterade aldrig att det bara vara ett varv kvar och försökte aldrig ta mig om Nisse som vann. Förövrigt så är jag ganska säker på att det visades att det var 2 varv kvar då vi gick ut på sista varvet. Bra helg för mig trots allt och detta var första segern på många år förutom en i Formula 87 2008 men då var det bara 4-5 stycken med så den räknas inte. Ska nog köra på åsen om tre veckor då hojarna för ovanlighetens skull är hela. Förutom Puchen som kanske är hel då med.

1 kommentar:

  1. Man får väl gratulera för dom fina framgångarna
    på 45-års racet.
    Det var kul att se allt "Live".

    Ride on!

    SvaraRadera