tisdag 5 april 2022

Ny titel

Vet ni vad, har alltid undrat var detta bloggande ska leda egentligen. Jag är ingen frivilligt skrivande person men verkar ändå ha ganska lätt att vrida till orden så de blir lättlästa. Nonshine startades som reklam för Spinnin Wheel samt även för att se till att de projekt som fanns inte skulle stanna lika lätt då det fanns en publik som manade på. 
Sen blev det krönikor i Classic Bike som och även artiklar. MCHK ville jag skulle skriva för dem och även MCV kom med önskemål och den senare valdes då jag helt enkelt tycker den är och var bättre. MCHK har dock en snyggare design men innehållsmässigt ligger den klart efter.
Nu är det dags för nästa steg, har blivit erbjuden en plats som redaktör för MC Veteranen och accepterat den. Ska nu gå i lära hos Malke och Börje. Är faktiskt lite mallig över detta, inte illa pinkat för en som hyser agg mot att skriva överhuvudtaget även om läsandet alltid varit ett stort nöje.
Så om du har något som behöver skrivas om så hör av dig, en bra historia, en snygg knarr, något intressant, här finns ett idelt öra.

Under tiden du funderar på vad det skulle vara kan du bli medlem i MC Veteranerna, för 300 kr får du fem gamla och lika många nya nummer samt hjälper klubben med ditt bidrag och då framförallt i att hålla uppe medlemsantalet. Klicka på länken.

Bli medlem | MCV (mcveteranerna.se) 
 

5 kommentarer:

  1. Jag skippade Classic Bike till förmån för
    MCV.
    CB har blivit för dyr!
    /Hasse

    SvaraRadera
  2. Mossberg har nu anmälts sig till klubben, gör som Mossberg du med.

    SvaraRadera
  3. Vad är det för minimiåldesgräns för att bli MC-veteran 🙃 (tror nog jag börjar vara kvalificerad)

    Du kan kanske föra fram idén om någon sorts digitaliserad prenumreration, inloggning via bankid?. Jag har redan nu alldeles för mycket papperstidningar lagrade i mellantaket. Man nänns ju inte kasta några tidningar...

    SvaraRadera
  4. Alla är välkommna till Mcv!

    SvaraRadera