torsdag 15 december 2022

Redaktionsarbete


 Har vi tur blir det sommar igen, just nu känns det som en utopi. Ända bra med detta väder är att det blir is som går att åka på men det går inte att åka i denna kyla, för kallt helt enkelt.

Eftersom inget kan göras i verkstan som har frusit ihop skriver jag artiklar, har just blivit klar med texten om ISR och då särskilt min ISR Vasa. Kommer i MC Veteranen om sisådär en tio veckor. Nu ska det hittas något annat att skriva om, kanske ett par texter till MCM Classic men kanske inte, känns som om det kan bli ganska trista historier just nu. Kylan är trist, fy fan... 

4 kommentarer:

  1. Har du funderat på en eller kanske flera multifuel- eller spilloljevärmare till verkstaden...?

    SvaraRadera
  2. God jul förresten (vi är dåliga på "old school" julhälsningar). Oftast kommer vi på det, men för sent, typ.

    SvaraRadera
  3. God jul till er också.
    Det där med värmare är inte min hemma plan men du kan kanske tipsa mig.

    SvaraRadera
  4. Att elda spilloja är straffbart så där tipsar jag inte desto mera. Kanske dieselvärmare kan vara en lösning?

    SvaraRadera