torsdag 3 augusti 2023

småHondan


 Tänka sig, den har stått still sen 2019 eller om det var 2018. Nu ska den ut på banan igen. Saknar fortfarande ett färskt framdäck men det kanske kan hittas i depån, kanske så att någon mer nogräknad person har bytt till ett nytt och inte behöver sitt gamla. Var helt säker på att det fanns ett nytt däck men så var det inte, hade fel.

På tal om färsk så har jag räknat, det blir tredje gången på bana för mig sen 2019, har alltså då detta skrivs kört hela två gånger på fyra säsonger. Förra året var de svårt att komma upp i fart och i år blir det nog svårare. Ursäkten i Forgotten om jag inte vinner är att Bimotan endast är där för att testas. i 350 finns nog bara ursäkten att jag eller cykeln är för långsam, sist (2018 eller 19)var knarren den felande länken men denna gång kan det vara kusken.

Kom gärna till Årsracet och säg hej till mig och alla andra. 

2 kommentarer:

  1. Återrapportering för oss som inte var där?

    SvaraRadera
  2. Det gick sådär. Hondan fungerade skapligt innan fyrans växel slutade finnas, då låg vi tvåa. Blev trea.
    Bimotan fungerar nu men det blev inget tävlande på den.

    SvaraRadera