Riktigt lyckad om jag får säga det själv. Design, utseende och utstrålning blev i det närmaste precis som tänkt. Vissa innovativa innovationer ledde visserligen till att vissa designdrag uppstod mer eller mindre av sig själva, men de delarna blev å andra sidan lite bättre än ursprungstanken!
Kul att nån gång ibland få ihop ett projekt! Ännu roligare när det mestadels består av nöje, idéer, barncykeldelar och småpengar!
Brillianta uppslag o en kompis med egen dekalcomanimanufaktur är en trevlig kombination.
Att den läckra puffran trots ren o fin förgasare, justerad tändning och stift från Gnistkompaniet inte vill puffra på med nån substans är förvisso ett litet
bakslag. Men ett bakslag som inte innebär mer än att premiärvisningen på Säters nostalgihelgs
Moppecruising i kväll får skjutas på till ett annat tillfälle blir mest som en bagatell när jag fått ihop ett projekt som blev som jag ville och i tid!
Sätermannens kanske bäste vän, som hänger här över helgen, kommenterar det hela med:
-Tills dess har du sålt den där! Ja, han har ju varit med ett tag å vet väl en del... Den som lever får se.
Ödmjukt
Jag lyfter på halmhatten över att Du färdigställt ett projekt som nästan funkar.
SvaraRadera
SvaraRaderaSnygg blev den, men med en Kinapuffra hade den gått också. för mindre pengar.
Den blev ju hur bra som helst, beröm ska du ha.
SvaraRaderaKannringar kan kanske finnas i Gisslarbo, har du mått på dem så letar jag.
Svante, glöm Kina, det är över nu, förövrigt så skulle ingen vettig människa tycka att den blev fin med en slik puffra.
Du kan få ett stift samtidigt som du hämtar kannringar, det är nog det som är felet.
SvaraRaderaThimas; menar du att han ska stoppa i en sån där svamp (champinjon) i motorn?
SvaraRaderajust nu kör han med kinesisk flugsvamp så det lär nog bli bättre med champinjoner i grytan, ätbart.
SvaraRadera