Fick senaste numret av MC-Veteranen för någon vecka sen och kan inte se det på annat sätt än att det är kanske den bästa motortidningen på svenska av de jag läser nu för tiden.
Visserligen är jag part i målet efter som tre sidor har skrivits av mig personligen men det räcker inte.
En lång fin artikel om att trimma Norton ES2 så de blir snabbare än vad det var tänkt var kul.
Victoria Swing rejält knasig, Dunelt Dirt track snyggt på framsidan, New Imperial, Husqvarna Flinta, rallyn, tändstiftsfakta, Royal Enfield story, människor, berättelser, kalender mm.
Fundera på om du inte ska vara med i denna klubb.
tisdag 13 oktober 2020
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Ren medlemstidning eller finns den i öppna handeln?
SvaraRaderaMedlemskap kan lösas, 300 kr så får du ett år med fem nya nummer samt fem gamla.
SvaraRaderaHåller med mycket bra tidning.
SvaraRadera#55
Finns det annat incitament än tidningen för att gå med?
SvaraRaderaFör mig så finns det flera. Det går att få hjälp, annonser, stödja föreningsliv, info om evenemang,mm
SvaraRaderaThomas
Tror man kan prenumerera på enbart tidningen också, kolla med kansliet.
SvaraRaderaFör att veteranförsäkra en hoj måste du vara med i en veteranklubb ex MC-Veteranerna
SvaraRadera/Hasse
Vad innebär det? Veteranförsäkra. Försökte Museibesikta en hoj i Finland. Är det samma sak så är det ogörligt ifall hojen haft ett normalt bruksliv. (Chromade, förniclade eller galvaniserade bultar är rent avgörande för ett godkännande inte skicket.)
SvaraRaderaGår bra att klassikerförsäkra med tidstypiska tillbehör. Jag har Kawasaki Z1 med Dresda-sving, sportsadel och 4-1 system som är klassikerförsäkrad. Har varit medlem i MC-Veteranerna i över 20 år. Håller med Thomas, bli medlem. MVH Tommy
SvaraRadera