måndag 2 september 2019

Ettatvåa

I lördags kom det in en ISR på första plats i Forgotten Era vilket inte är så ovanligt i år. Mer ovanligt var att det två tiondelar senare kom in en ISR till och då således blev tvåa. Borde kunna anses som en slags succé då det var debut för Kronan som kördes förtjänstfullt av Mossberg.
Vasa som vann gjorde sitt trettonde start i Norden efter att ha blivit ihopsatt förra året, tolfte vinsten blev det då pilot lyckades missbedöma en varvning i Norge och det blev krasch, i ledning dock.
Vi blev Nordiska mästare i år men jag kommer nu inte köra med Vasa igen förutom kanske någon gång då och då. Jag är klar med den för tillfället.
Med småHondan gick det sådär, blev femma tror jag, trea eller fyra totalt. Den vet jag inte om det kommer köras mer med på en stund.
Nästa år kommer det bli något annat, har lite planer och samlar lite bitar. Mer om detta senare.

Slutligen vill jag tacka alla som under helgen visade mig och min familj sitt deltagande. Min mor var världens bästa mamma vår saknad är svår för mig att förstå just nu. För bara en vecka sedan var jag på väg att ringa henne som vanligt innan det slog mig att det var färdigringt, svårt att greppa den tanken.

1 kommentar:

  1. Din mor var mycket stolt över dej och så är även din pappa .
    Run Run

    SvaraRadera