tisdag 18 maj 2010

Lätt som en pannkaka

Förra året förklarade jag för Pentti från Väsby att han inte skulle få spons med fria TGR Teknik dekaler om han inte slutade med att vara fet. Normalt är det ingen som lyssnar på mig men Pentti tog mig på orden och plockade bort massor med kilon under vintersäsongen och vips så blev han rasande smärt och snärtig. Resultatet lät inte vänta på sig då han direkt ockuperade pallen i Knutstorp med lysande smidig körning och en 350 Honda som accade 10 procent bättre trots att den inte har trimmats vidare under vintern. Då Pentti brukar vara med på alla race och nu har skaffat sig mer fart så hoppas och tror jag på en cupseger 2010, heja Pentti. Den omtalade är den stiliga herrn i röd jacka för er som är obekant med fartfantomen från Väsby.
I höst ska jag hota Jordan med att han får slanta för dekalerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar