fredag 14 september 2018

Kyligt

 Kylaren från Aprilian hade ett litet hål som inte alls ska vara där, hade tänkt lämna bort det för svets men tänkte vidare. Chansen var stor enligt mig att det snabbt kunde bli ett stort hål om jag försökte men efter lite velande kom jag på att det alltid går att skylla på någon annan om den som ska reda upp i oredan undrar om vilken klåpare som varit framme och förstört. Nåväl med 11 ampere och lite växelström behövde inga ursäkter hittas på och jag och då även kunden som ska ha knarren sparade ett par timmar.
Det är lite trångt, hade en del andra lösningar på slangdragningen innan jag gjorde som det ska göras, på det bästa tänkbara sättet en sån som er bloggare kan lura ut.

2 kommentarer:

  1. För att säkerställ att det inte blir någon brottanvisning så klistrar du på en text "Riv här" på det smalaste stället. Fungerar 100%-igt på alla möjliga förpackningar

    SvaraRadera
  2. Starkare förstärkning än en sån märkning är svår att finna.

    SvaraRadera