onsdag 19 juni 2019

Tröttare

Eländet fortsätter, jag har troligen haft influensa de senast tio dagarna, det går att hålla febern i schack med piller och sen vila lite emellan. Gick till och med att tävla i Norge en helg även om det inte gick så bra. Paula jobbar mest hela tiden med att sälja grunkor medans jag mest bara latar mig. Tyvärr kan inte hon byta spindelleder eller fixa bromsar på bilen så det har jag roat mig med denna kväll, hade gott sällskap av denna slända. Den satt på vänster bakhjul i flera timmar så det gjorde jag sist. Antagligen har den dött ungefär samtidigt som friskheten slår till hos mig, en klen tröst men ändock en tröst. 
 Har nu bytt från franska däck till tyska.

2 kommentarer:

  1. AIDS vill man man inte ha flera gånger. Men det behöver ju inte vara det, det kan ju bara vara någon annan dödlig smitta. Krya!

    SvaraRadera