torsdag 1 augusti 2024

Årsracet




 Kommer inte delta i Årsracet detta år på grund av olika omständigheter. Har lite mycket annat att göra och saknar transportmedel vilket är tråkigt för mig och kanske även dig. Jag brukar trots allt vara i framkant på racen och fighter om vinster är det vi alla vill se eller vara med om.

Nortonen är klar för race och det är skönt men den och jag får vänta till Karlskoga om en månad. Ska försöka ta mig ner på lördag/söndag för att titta, har ju fått fribiljetter. Eller fått och fått, Spinnin Wheel sponsrar evenemanget så helt gratis var de inte.

Nu ett annat problem, MCHK vill ha vår ISR racer Vasa på plats i utställningen om svenska racersnillen och Acke är verkligen ett snille. Om någon mot förmodan skulle kunna tänka sig att kvista förbi Gisslarbo och hämta cykeln ner till Linköping skulle det uppskattas av mig, klubben och säkerligen Acke också. Hör av dig i så fall.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar