fredag 1 oktober 2010

Cirkuskonster

När jag inte köper och säljer gamla motorcykeldelar händer det att jag arbetar som en helt vanlig man. Liknande exempel finns som Stålmannen/Clark Kent, Fantomen/Mr Walker, Läderlappen/Bruce Wayne, Iprenmannen/Lars Ohly osv.
I mitt fall arbetar jag som cirkustillbehörstillverkare och utvecklare av diverse cirkusprylar. Det visade sig att det inte gick att få tag i bra kastknivar till vettigt pris men nu finns det, utprovade och klara. Skaffa en snurrande platta i trä, spänn upp frun/gubben på den, ring mig och beställ ett set, sälj biljetter, bli världsberömd. Berömd lär du bli vare sig du lyckas eller inte, troligast mest om du misslyckas. Knivarna har använts av Cirkus Cirkör under denna säsong och knivkastarJesper är mycket nöjd. En del har annorlunda yrken, Jesper har ett av de annorlundaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar