lördag 22 april 2017

Domen efter banträffen.

Tror att en sekund hittades efter vintern arbete, kanske till och med två, nu ska bara skiten hålla ihop också.
Gaffeln kommer behöva mer jobb, ska ringa vännen på dämparfabriken och fråga vad jag gjort för fel.
Min trefemtio gick förövrigt hela 12 kilometer per timme långsammare än Pelle Jordans Norton sjufemtio och det är väl ok, vad som inte var ok var att hans långsammaste hastighet på varvet var en kilometer högre än min, innebär att han höll högre lägsta kurvhastighet än mig, jobbigt.

3 kommentarer:

  1. Själv kan jag tycka att det låter förödande, men att vara snabbare än baronen på den sektor han bör vara snabbare på; det gör att man känner sig lite nöjd. Förövrigt kan du lägga till hojar som GPZ 600 OCH yamaha fz 750 till den klubben du endast är 12 km/h långsammare än, körde lika + ifrån dessa på rakan.

    SvaraRadera
  2. Rättvisan i att den sympatiske, trevlige vännen Pelle sätter en självgod Baron på plats gläder en enkel man av folket ;)

    SvaraRadera
  3. Jag väl väl inte självgod, erkände att Pelle körde snabbare än mig både där det gick fortare och långsammare, det är väl mer självkritik.

    SvaraRadera