onsdag 28 november 2018

Trekvarts miljon

Tänka sig, Nonshine har nu haft över 750 000 besök, det är ganska många gånger även om det kanske inte är lika många olika som har kollat. En del av er har säkert personligen kikat in flera tusen gånger och särskilt tack till er.
Stella var bara 5 år när det började, nu fyller hon moppe nästa gång. Häromdagen hade hon min gamla tisha på sig från den tiden jag var ett par år yngre än hon, fint på något sätt. Just denna tröja passade aldrig bra på mig så den är fortfarande i mycket gott skick och ser bra ut, precis som dess förra ägare.
Tack till er alla, nu satsar vi på miljonen.

5 kommentarer:

  1. Några tusen gånger har man varit in och kollat,tack för bra läsning varje dag.
    #55

    SvaraRadera
  2. Jag tecknar mig då för en kvartsmille besök vilket borde göra mig till din mest hängive följare och största fan.

    SvaraRadera
  3. Tänk om en skulle ha fans. En kvarts miljon besök torde vara ungefär 75 om dagen under nio år.
    Om du har gjort det är du nog ett fan på riktigt.

    SvaraRadera
  4. Vore väl lite fränaren med goupies. Eller kaske du har sådana?

    SvaraRadera
  5. Nonshine läses dagligen, så nog är jag ett fan! /Bop

    SvaraRadera