torsdag 7 februari 2019

Dyna

 Monterar dit ett lika Dyna 2000 på denna ISR som på Regalskeppet Vasa, tror inte alls att detta system är extra. Drar en massa ström, är tungt men har fördelen att det är enkelt att montera samt vilket är viktigast, två rattar sköter funktionerna. Jag gillar rattar
Jag gillar inte datorer som ska kopplas in, sidor som ska öppnas, grafer som ska ändras, siffror som ska knappas in, sen till råga på allt ska det sparas på en ny fil samt matas in i boxen, massor med saker som jag kan göra fel på och garanterat kommer göra det med. Har försökt att leva med såna system. både Ignitech och HPI men det är inte som om jag är kompatibel med slikt bök.
Två schyssta rattar, det gör min dag.

1 kommentar:

  1. Samma här gillar rattar. ps åker till irland i morgon bygger lite till hundar utan hem mvh lasse

    SvaraRadera