torsdag 17 juni 2021

Träna

 I tisdags hade jag ett ärende till Sörping och då grannkommunen heter Linköping och det var just tisdag kom jag på en bra idé. Träna på Sviesta, Detta var nog tredje gången på 20 år som jag tränade på att köra racing, kanske första för de andra två gångerna testades ISR inför endurancegrejen. Så sent ska syndaren vakna och denna gång var det endast för att kusken skulle få känna lite fart. Hur gick det då, jo lite fart kom och om två små sekunder till kapas är jag med i matchen. 


Sammy som också var där har mer koll på detaljer än er bloggare. Han kollade mina däck och noterade att de var 6 år gamla, jag trodde de bara var  hälften så ålderstigna, där finns nog en sekund att hämta.


Suzukin var kul denna gång, i höstas på banträffen var den tråkig. Ska nog träna mer i fortsättningen, kanske redan nästa år. 

1 kommentar: