lördag 3 september 2011

Tonup Stockholm

Moto Martin kawan blev ännu en gång nerprioriterad då det mitt i allt skedde ett impulsköp av en mindre herrgård i en annan del av Sverige. Jag tog i stället min hårda Sexoped till utställningen vilket jag tror uppskattades av i alla fall någon. Det fanns en Honda Martin där som var underbar, lackad i sköna åttiotalsfärger och kanonfin. Var kanske tur att min med moderna delar nersmetade knarr inte var med då den hade kännts lite blek i jämförelse. Min ursäkt är ändå att det bara fanns en ram från början och den byggdes för en yngre publik på MC-mässan. Snart så kommer den dock gå, vilket år som helst. Ni som var där uppskattade säkert lika mycket som jag alla fräsiga hojar och dess förvånansvärt sociala ägare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar