måndag 26 augusti 2019

Veckans erbjudande

 Har ett par stycken fribiljetter över till helgens farttävlingar i Karlskoga. Eftersom jag försöker få ihop racingekonomin kommer detta erbjudande till Nonshines inte alltför många läsare. En svart långärmad samt en vanlig T-shirt i rött eller grönt samt en biljett och eventuell frakt för 350kr. Då biljetten kostar 200 kr torde det vara en bra deal om du ändå ska dit.
Den svarta finns i medium eller large, de kortärmade finns i de flesta storlekar. Om du känner att detta vore en bra grej samt även vill stödja Nonshine så tveka inte utan slå till direkt.

6 kommentarer:

  1. Jag stöttar med en röd kortis och en svart lång för 350 kr. Biljetten kan du sälja till någon annan eftersom jag inte kommer att komma.
    Betalning?
    Med vänlig hälsning från Gotland,
    Anders Littorin

    SvaraRadera
  2. Och så önskas det så klart lycka till!

    SvaraRadera
  3. Hej Anders
    Skicka mail på mcskrot@telia.com med adress så skickar vi skjortorna. Tackar för ditt stöd.

    SvaraRadera
  4. Vad blir det för färger på nästa kollektion? Får jag föreslå lite mera jordfärger. Ses förmodligen på lördag.

    SvaraRadera
  5. Jag hade jordfärger på de gamla tröjorna. Nästa kollektion kommer nog ta en stund innan den dyker upp

    SvaraRadera