tisdag 31 december 2019

Ny dans, ny chans 2020

Årets mål blir blygsamma. Inom racingen ska jag vinna Classic Supersport på den GSXR 600 jag bygger. Troligen blir det fortsatt rejsande på småHondan och där ska det också vinnas. Ducatin som byggs kommer det nog inte vinnas med då ambitionsnivån har gått ner från frän snabb racer till bara frän racer.
Sen ska det gamla målet med att försöka vinna tre klasser på en dag på Årsracet tas upp igen.

Det stora målet blir dock under 2020 att försöka vara visklig, om jag lyckas med det får andra avgöra.

Utöver det önskar jag alla er som läser ett bra nytt 2020, det kommer bli det bästa året någonsin för alla oss. Så nu får ni en hälsning från mig, kanske du kan returnera den om det går, vore ju kul att få bekräftelse på det är så att någon läser denna avigsida.

12 kommentarer:

  1. Gott nytt år Thomas.måste jag byta däck till års-racet menar du.
    #55

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lycka till med dina racing-mål! Gott Nytt År!

      Radera
  2. Gott nytt år vännen syns på isen mvh lasse

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år önskar Gurra med fru vi hörs

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år till er alla i Gisslarbo, MotalaWatzen med fru

    SvaraRadera
  5. Gott nytt år till er där ute i skogen!
    Är Pol Roger sabrerad?

    SvaraRadera
  6. GOTT NYTT ÅR från Stallarholmen

    SvaraRadera
  7. Gott nytt år!
    Följer bloggen men är dålig på att kommentera...

    Mvh Peter

    SvaraRadera
  8. Gott nytt år och lycka till med Årsrace-målet med tre vinster. Kan verkligen rekommenderas... ;-)

    SvaraRadera
  9. Tre vinster är ett mål men det måste finnas cyklar som kan ge dessa. två stycken borde gå att skaka fram och med nya Contis på Lennart Triumph kanske en tredje. utöver det kanske småHondan kan plockas fram. Då skulle jag vara lika från som lill-Klas

    SvaraRadera
  10. God fortsättning!

    Mvh. Kristoffer Sandberg

    SvaraRadera