lördag 20 februari 2010

Gaffel igen


Denna gaffel ska inte sitta på Puchen. Med hjälp av denna så kommer en av de mest fruktade konkurrenterna i trefemti bli ännu mer fruktad. Gaffeln är från en KS och navet från en tresextio, bromsen från Italien, skivan från fyrahundraeff och fälgen från esspanja. Blandat av TGR Teknik till en vinnade mix.

På Puchen har vi fått dit gaffelkronor och ben samt styrenheter. Även dämparna är moddade så att de passar.

Nästa vecka ska Klas hjälpa med beräkningar på pipa, se om hans teorier stämmer med mina illusioner. Mina illusioner brukar förövrigt fungera bättre än de flesta teorier, skryt javisst men detta har jag fått belagt många gånger. När det gäller tvåtakt har jag dock inte så många illusioner.

Min personliga åsikt om teorier är att de är bra som grund men det behövs praktik för att lyckas. Även om man har läst varje Fibban sen 1982 och sett all producerad porrfilm sen 92 så hjälper nog inte det så mycket när det ska till på riktigt om det inte har tränats och lärts lite av misstagen. På riktigt alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar