onsdag 9 maj 2012

Bad

Har roat mig med att kolla vad kroppen tål, den tål just nu åtminstone 15 minuters simning med bra tempo. Plaskade iväg 750 meter i ett sträck, klarar kroppen det klarar den även ett race. Vår minsting har just lärt sig börja simma och Kolsva har ett bra badhus, förut när hon inte kunde hålla sig flytande var det svårt att simma längder men nu funkar det. Mina ungar är helt normala och normalbegåvade men simma och cykla är de fena på, Doris trampade iväg strax efter sin treårsdag, vi hann inte ens börja lära henne jonna utan stödhjul då de en dag prompt skulle bort. Tvivlande skruvade jag bort dem men ungen fattade inte att det är svårt att köra tvåhjuligt och min nästa uppgift blev att hitta min tappade haka. Nästa vecka är det race i Finland, två eller tre hojar ska med, ingen sitter ihop just nu. Bakkern på bilden kommer säkerligen funka tills dess, Tallisen hoppas jag kommer ihop men har delar på entrepenad som inte återkommit, Hondan kommer alltid med i slutändan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar