fredag 19 januari 2018

Där står den

Den ser lite ledsen ut där den står alldeles orörd. I maj ska den köras i England och då ska även den andra som finns fungera och vara snabba.
Har beställt grejor till båda och har en förhoppning om att shopping ger motivation, har fattat att det är så för många medborgare. Var i mellandagarna och handlade kläder eller rättare sagt var med som kusk till mina flickor som handlade på julklappspresentkorten på Hennes. Såg då något som förundrade mig mycket, det fanns karlar som hade ett helt vanligt och respektabelt utseende som gick runt i samma affär och tjitttjattade under vad det verkade stor trevnad, precis som om de tyckte det var en trevlig och rolig sysselsättning, något de gärna skulle vilja göra igen.
Måste ha missat något där, trodde alla vuxna män skulle ha samma stressfyllda blick och längtan efter något annat som jag i en slik butik.

3 kommentarer:

  1. Den där Honda-tanken i bakgrunden blev man lite intresserad av. Vet du modell? Plåt va?
    Ska komma upp med en ram någon gång och prova tankar tänkte jag. Har jag iofs tänkt rätt länge nu ...
    Med vänlig hälsning,
    Henke Nyberg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den verkar till och med passa på en Rudge ram
      Runrun

      Radera
  2. XL350R ca 1984
    Vi har andra tankar som du kan komma och titta på.

    SvaraRadera