måndag 22 januari 2018

På en vägg i Gisslarbo

 Vad ska man göra, slänga går ju inte, det är ju som att kasta sina bästa vänner.
 Första Nonshinetishan, Mickes PistolsNorton, vi tryckte 100 stycken och det gjorde att vi kunde köra ett race var gratis. De som jag säljer nu kommer på sin höjd ge pengarna tillbaka.
 MCM köptes av mig som sjuttonåring, hängde med under åtminstone 25 år, säkert tvättad över 100 gånger, den var svart från början.
 Vargarna har inte använts mycket då den är lite stor, för någon månad sen ringde det en sponssökare från Masarna och ville ha just spons av oss. Det gick inte för sig sa jag då mitt Varghjärta inte skulle kunna göra det, sponssökaren hade full förståelse för resonemanget.
Sen tycker jag att du kan köpa en Nonshineskjorta av mig snart, tycker inte du lika som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar