Det är stökigt i verkstan, städar mest hela tiden men det verkar som det stökas till på den tid som blir över. Har kommit fram till att bästa sättet att städa upp är att plocka ihop sånt som är utspritt så idag börjades det med den ISR som är Lasses och ska funka som reservknarr.
Motorn som har varit i vägen sen nästan kom ihop sensommaren 2018 plockades nu mer ihop.
Matchade insugsgummina, monterade ventilkåpa,samt stift, sen är den klar för ram.
Skumt val av just dessa men Krax säger att Silver är ett fantastiskt elektrodmaterial och rekommenderar dessa trots fel märke. Skäms ändå lite för övertrampet, tur att NGK inte klarar av processen med silvret, då skulle det aldrig vara bra.
Motorn är en kombo av Z1 och Z1000J, tror den kommer vara brysk.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Svampstiften du tycker är så bra verkar inte heller klara av att göra silverstift. Betyder detta att du nu slutar prata om dom Indiska tändstiften?
SvaraRaderaDe Champion jag har och fortfarande föredrar är made in US of A. Vill bara spara på dem till viktigare saker än att starta upp en ny motor.
SvaraRaderaDu sitter väl på något gammalt lager får man förmoda?
SvaraRaderaNuförtiden kan dom vara
Engineered in USA made in China
Eller kanske Made in Mexico
NGK är åtminstone Made in Japan