söndag 31 januari 2010

Filmtajm

Jag har varit iväg och införskaffat en 175cc racer som en blivande konkurrent ska styra i årets serie. Bilder och mer info om hoj och kusk kommer snart. Ni som redan kör 125-175cc kan inte ni skicka lite info och bild så kan jag lägga ut det på denna blogg så får vi lite mer intresse för klassen. Maila på adressen som står ovan.

Missa inte detta.

Fredagen den 12/2 2010 kl. 19.00-21.00

Svenska Filminstitutet, Salong Mauritz Filmhuset, Borgvägen 1-5 Stockholm
Serveringen är öppen före och efter visningen.
Biljettpris som inkluderar båda filmerna: 100 kr. OBS! Betalas på plats.
OBS! Obligatorisk förhandsanmälan till robert.laver@ classicbike.se
Salongen har cirka 100 platser. FÖRST TILL KVARN!

Kl 1700 så är vi ett par stycken som samlas på Stopet och äter sill. Jag har bokat bord för 8st men det går säkert att boka fler platser. De som jag vet kommer just nu är, Niltan, Robban Lindkvist, Yosef, Janne W, Micke E plus jag själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar