söndag 23 oktober 2011

Pendeln inställd


Har nu återkommit från helgens besök i spenaten. Då vi har hittat både det andra och tredje i rensningar som utförs i ladorna så blev det läge för annonsering i fredags. Tåget är nu sålt och ska tuffa vidare i Sundsvall, ett gäng skomakarmaskiner som hindrade en öppen planlösning annonserades med och priset måste ha varit helrätt då allt såldes på tre röda, problemet var att det inte finns datorer på bystan så annonsen låg kvar under lördagen vilket innebar att hälften av mälardalens skomakare ringde mig och var hugade spekulanter. Min mor som är en god kvinna löste slutligen problemet då det finns datorer i Östergötland. Min kamera har gett upp och de sista bilderna som togs var 125cc reklamen så här kommer en till i brist på andra alster. Detta blev min trogna företagsolympys sista bild. Ska önska mig en ny i julklapp.

1 kommentar:

  1. Detdär sydde du ihop kvickt och snabbt.
    Tar med klocka kvinnans "läppä" så
    det finns en dator i veckan som kommer .
    Ran ran Rune

    SvaraRadera