tisdag 9 oktober 2012

Skaderapport

Tillbringade gårdagen i den svenska sjukvårdens käftar. Först till akuten i Köping som inte var intresserade då det var i lördags jag slog mig. Blev skickade till vårdcentralen Kolsva där emottagandet i receptionen var det bästa och mänskligaste som jag någonsin upplevt och det är onödigt många ställen som har testats, dagens höjdpunkt. Efter det remiss till akuten igen och denna gång valdes Västerås som snabbt skickade mig på röntgen men sen tog det stopp. 5-6 timmar senare lyckades jag tjata till mig en läkarundersökning som gick sådär då de ville titta på min axel men det är inte den som felar. Troligen var det inget större fel på mig så vi väntar och ser om det går över. En viss förbättring har nog infunnit sig trots allt och om en vecka är min lekamen säkert pigg och rask igen.
Är fortfarande grinig.

2 kommentarer:

  1. Man bör nog vara ordentligt frisk om man ska orka med sjukvården .
    Runrun

    SvaraRadera
  2. Krya på dig, Thomas!

    /han med zzr-delarna.

    SvaraRadera