måndag 8 juli 2013

Bakker

Fick dessa sköningar lagda framför näsan på mig och det var som att lägga upp en lina pulver framför Sven Nylander, svårt att motstå. Oanvända Bakkerkronor som kommer från den för tidigt bortgångne Peter Skölds förråd, tror jag i alla fall. Billiga kanske de inte var men kanske inte så dyra heller, hade nog ångrat mig om det inte hade handlats och det är oftast de affärer som inte utförs som ångras mest.  
Magnesium
Kommer passa finfint på min Bakker Suzuki 750R. Tror att det ska finnas en M1R gaffel i ett av mina många hörn som dessa kan paras med. Kommer bli nästan snuskigt fränt, tänk när man kommer på fullt Skaft nerför rakan, kryper ihop för att göra sig jätteliten och blicken fastnar på denna krona. Undrar om man kommer ihåg att bromsa då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar