lördag 26 april 2014

Stallarholmen

Om marknaden i Köping var kass så var Stallarholmen som vanligt bra. Hade fullt upp med nasandet så jag inte ens hann med att handla till en början. Tog dock ett varv på slutet och gjorde av med stålarna som införskaffats via försäljningarna. Handlade exempelvis en gaffel samt två nav till min Trident, kommer nog inte använda dessa men om jag får för mig att bygga en mer originalliknande knarr så finns de till handa. Fint väder bra med folk som verkade köpsugna, det där med solsken är inte alltid så bra då många kommer på motorcykel men det verkade inte hindra från att spendera trots vad jag gissar problem med att få hem pryttlarna. Sålde även flera T-skjortor vilket alltid glädjer mig.

 Baknavet som ser ut som ett Manxnav om det målas mattsvart samt monterar ett gäng stora lufthål i det är ett oanvänt sånt. Framnavet var mer av den välanvända sorten, conical hub är vad dessa kallas för men även ofta comical hub då de är ganska kassa i funktionen.
Handlade även en annan sak som kommer väcka avund hos min medbloggare, mer om detta senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar