måndag 12 maj 2014

Tröst



Så har då, om än inte genom egen försorg, "The original blogger" slutligen skaffat en ball pryl! Ja, jag erkänner, avundsjukan är stor. (STOR) Min nyfikenhet var även den stor när ämnet dryftades i nått tidigare inlägg. När jag sedan sprang på mannen som försett Thomas med "prylen" o fick ett flin istället för den hemliga information jag hoppats på steg nyfikenheten ytterligare... Nå, nu så vet jag. Och är avundsjuk. Samtidigt gläds jag naturligtvis över att ett sunt intresse förhoppningsvis börjat spira hos Skrotbaronen! Å min egen ägandes klassiska Isracer är, som en god tröst, utrustad med såväl Lucas competiton magnet SOM Dellorto SS1, medans skrotbaronens inte ens HAR en puffra... Thomas, vi ses väl på sjön till vintern? Rudgemoroten är ju du mer lämpad än kanske någon annan att få tag på, o de övriga små bitarna som felar ligger antagligen o skräpar nånstans kring Herrgården. Eller tänker du vara upptagen med att handla o leka med något av nedanstående för att knäcka mig helt?

Dubbelpuffre maskiner är Sätermannen torsk på.

Sivagn, Ryskt OCH Racing. Skott i byxan.

Ödmjukt

1 kommentar: