lördag 29 november 2014

Westeros

 Marknaden i Västerås var bra. För mig som sålde. För de som vill handla motorcykeldelar lämnar den nog lite att önska, utbudet på delar var skralt. Mitt skrot som jag hade med mig bringade mycket intresse, flera sa att det var de enda lådorna som var intressanta men jag tror de överdrev. Gjorde dock många affärer som hamnade på 20 eller 40 kr men om man gör 20 eller 40 såna så blir det en slant där med.
 Tog ett varv runt för att syna konkurrensen och och för söka handla men lyckades inte bli av med särskilt mycket deg. Köpte korv och en ful men snygg halvkåpa. Floretten ovan var halvfin men de begärde ett pris som mer sa superfin, tycker de är fina.
 
 En slik dekal som denna imponerar på barn, stora som små.
 Kawasaki Z200 i lysande skick, priset var helt i sin ordning, billigare än Kreidlern men tillräckligt för att låta den stå. Om jag däremot skulle önska mig ha en sån i samlingen så skulle all tvekan uteblivit.
 Etthundrasextiotretusen komma nio kilometer har den rullat.
 Kåpan, slängde sånt här för ett par år sedan, nu köper jag, skumt.

1 kommentar:

  1. När ja såg kåpan så tänkte jag direkt på dig men sen kom ja på att, nää sånt köper han nog inte. Märkligt att det visade sig att du ändå köpte.

    SvaraRadera