fredag 18 september 2015

2000

Det har blivit ett par inlägg på denna webbens avigsida, nu skrivs det tvåtusende i ordningen. Skulle önska att det fanns något extrafränt att berätta om men inget sånt just nu men detta är vad som ska göras i framtiden kanske.
Ska först försöka slå ihop min Bimota KB1 under de närmaste veckorna, i början av oktober är det banträff och det vore mulligt att dra ett varv på det italienska vidundret på Sviesta. Detta är inget mål som slås i sten men det kan gå.
Under vintern ska det byggas och säljas, har gjort en ganska stor affär med lite motorcyklar och kommer behöva omsätta dessa. Blir mycket arbete med detta fast jag hoppas att det ska hinnas byggas klart en BSA Rob North Rocket 3 däremellan så det finns något att dominera med nästa år. Ska även bygga en annan knarr men den kommer det vara tyst om än så länge, vill se att det kommer gå vägen med planerna innan jag viftar med armarna och ropar "Jag är en älg" likt myran i visan.

Går även och drömmer om att köra endurance i Europa men saknar snabba kamrater som vill vara med samt förberedelsetid. Skulle dock vara oerhört fränt och jag tror i min enfald att det skulle kunna gå att åstadkomma resultat. Själv skulle min uppgift vara tredjeförare och hojhållare i upplägget. Två stycken ISR racers finns men ska byggas klart sen behövs pengar och som nämnts medtävlare. Stålar går att fixa men förare är det värre med, de bör åtminstone vara en sekund snabbare än mig på en minuts körning, absolut inte långsammare, var hittar man såna.

Detta var inlägg tvåtusen, eftersom jag inte bara är dryg utan även självgod så händer det ibland att det kikas tillbaka på äldre inlägg som skrivits och tycker självgod som jag är att det funkar även med lite distans på ämnet. Prova gärna själv och bläddra tillbaka i tiden, de allra första inläggen är bäst skrivna enligt min åsikt, la mer ner tid på dessa.

Hoppas ni är med och läser inlägg nummer tretusen som borde komma i början av sommaren 2018.

3 kommentarer:

  1. Kollar här på webbens avigsida daglien men hur blir man förföljare?

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot inlägg nummer 3000 / Magnus

    SvaraRadera
  3. Lever i nuet, ser mer fram emot inlägg 2001.
    Uppskattar verkligen regulariteten och endurancen i denna blog!

    Sten vW, aka Veloclosettemannen

    SvaraRadera