tisdag 2 juni 2020

Engelskalektioner

Har tränat min engelska med motortidningar sen barnsben. Real Classic handlar om sånt som intresserar mig och var en ny men ganska medioker bekantskap. Classic Dirtbike handlar om sånt som egentligen inte intresserar mig men den är allt annat än medioker, så pass bra är den så jag prenumererar bara för att den är så snyggt gjord.
Det är inte så speciellt dyrt eller svårt att vara prenumerant på en utländsk tidning, rekommenderar dig att testa. Om jag kunde tyska skulle jag med glädje läsa Motorrad Classic som jag har haft bara för bilderna, eller ännu bättre spanska.
 Moto Clasica köptes i Spanien på semestern, snyggt omslag så det förslår. Om jag kunde språket kunde det läsas om racet i La Baneza som jag och Mossberg ska köra tids nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar