Drixton Hondans motor stannade innan i skulle rejsa på Karlskoga. Trodde att den skurit men det var inte så farligt, som tur var så gick den på tomgång när det behagade stanna.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Det är inte finishen, det är finishen.........
Du som har stort sortiment kunde väl tipsa om något annat fabrikat på kopplings korg som går att använda direkt eller som går att anpassa till 450. Helst någon nyare där man kan köpa en billet korg...
SvaraRaderaLetade ju hos dig men jag kommer inte ihåg vad som såg mest lovande ut, kanske var det från någon Ducati?
Det finns nog inget egentligt behov av att byta kopplingskorg på CB450. Detta är första som har gått sönder för mig någonsin och det var nog inte helt och hållet korgens fel heller.
SvaraRaderaJag hade en liknande när jag bodde i Bollnäs, men den hade en JAP-motor, jag ångrar fortfarande att jag inte tog den med ner till Stockholm.
SvaraRaderaUndrar om du har en extra bakdämpare till mitt nya bygge, det är inget fel på den jag har men kommer jag till USA så går den säkert sönder bara för att jag inte har en i reserv, skulle tro att det är den första enkeldämparen som Kavasaki gjorde på landsvägscyklarna skulle tro att den hade 500-600cc
Vi har nog en slik dämopare, kan du ta bild och mäta lite så ska vi se vad som finnes.
SvaraRaderaSom alla förstår så skulle mitt inlägg gälla gräsklipparen inte kopplingskorgen, ursäkta.
SvaraRaderaJag hör av mig angående bakdämparen.