fredag 9 mars 2012

Hårdaste hojen

Den här dök upp på Blocket igår, 1000cc JAP med dubbla BTH i vinkel. Är kanske inte äkta HVA racer men vad gör det, om min plånbok var så bestyckad att 150.000 kr skulle kunna avvaras bara därför att så skulle den vara hemma redan. Tänk att skjutsa ner Doris till dagiset i Kolsva med denna, då skulle hon få killar. Många annonser har lästs på nämnda sida genom tiderna och av alla som har betittats så kan det inte mig påminnas om att en hårdare maskin än denna Husqvarna har annonserats ut. Kan inte ens komma på en hårigare manick, skulle väl vara den där stödhjulingen med kompressorsexan från båtmotorfabriken som tidigare nämnts på dessa sidor, fast den var ful.

3 kommentarer:

  1. Såg den också, jag brukar skumma igenom blocket och detta var något annat än massa cx 500 o z250!
    Mange

    SvaraRadera
  2. Att bli skutsade med motocykel verkar vara tradition för Grandells ungar . Kolla Thomas i Paulas feisbook .
    Rune

    SvaraRadera
  3. Ay caramba, den har du säkert plats för...hade jag haft dina stallar så hade den varit min nu (mitt kyffe är överfullt nu)

    SvaraRadera