Silverramen bakom är också en TZ som har varit i trafik fast med en RD400 motor. TZA eller TZB, köpt på Tradera för tre-fyra år sedan. I auktionen var det inget nämnt mer än att det var en caferacer med nämnda RD motor, reagerade på tankens form och efter noggrann syning av ram och sving chansade jag. Fick åka till Norge och hämta den och inte var den speciellt billig heller. Å andra sidan så är det inte så lätt att hitta TZor så vid tillfälle så får man slå till. TZA-B är trumbromsmodellen och en av de ballaste hojarna som tillverkats i större serie. Hjulen fanns dock inte kvar.
tisdag 6 mars 2012
Ramverk
Silverramen bakom är också en TZ som har varit i trafik fast med en RD400 motor. TZA eller TZB, köpt på Tradera för tre-fyra år sedan. I auktionen var det inget nämnt mer än att det var en caferacer med nämnda RD motor, reagerade på tankens form och efter noggrann syning av ram och sving chansade jag. Fick åka till Norge och hämta den och inte var den speciellt billig heller. Å andra sidan så är det inte så lätt att hitta TZor så vid tillfälle så får man slå till. TZA-B är trumbromsmodellen och en av de ballaste hojarna som tillverkats i större serie. Hjulen fanns dock inte kvar.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
När blir de klara?
SvaraRadera/johan