söndag 14 augusti 2016

Kanske hittat det...

Ni som följt med denna säsong kan har förstått att jag inte varit nöjd med hur BSAn fungerar, den har inte levererat effekt helt enkelt. Har haft olika teorier och försökt ändra på det ena eller andra och inget har hjälpt, i Norge provade jag att varva mera och det slutade i att något skar och samtidigt skar sig min lust att hålla på med detta projekt. BSAn har stått still sen dess i väntan på vintern då den ska gås igenom i jakten på knas och skärning.
Efter det så har det visat sig att annat inte har fungerat riktigt ok, Pecketten levererade inte effekt som den skulle på Anderstorp, Våler eller Sviesta, småHondan funkade inte i Finland eller första dagen på Årsracet. Löste dock det problemet till lördagen allt blev bättre, Gregory hjulade ystert ut ur svängarna vilket absolut inte hände på fredagen, småHondan varvade 1500 varv mer, dubbla segrar togs livet lekte.
Har nu kommit fram till att samma sak borde ha drabbat Trippeln och i så fall har nog 10-20 hästar till hittats. Återstår att se om det är så eller inte.


Eftersom jag inte bara är dryg utan även självgod så tycker jag att du kan kika på länken under, lite efter 12 minuter händer det sen är det över.
https://www.youtube.com/watch?v=1u4TFaW-ibY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar