torsdag 2 mars 2017

Till Salu


Kanske för sällan jag använder den här tjusiga bloggen till att marknadsföra mina pärlor. Men nu är nått till salu, en gammal Suzuki med hemskedubb.

  Ni ser hur Dingles och Gullvallas fartfantomer reagerar när de får komma nära detta vidunder, närmast nån typ av religiös tillbedjan...
  Å varför inte? Prylen är ju ganska kul, GSXFnånting 750 från tidigt -90 tal som med crosstyre o långdubbade slicks blivit en rolig leksak för de dagar då isen ligger slät och hård.

 Har ibland lite svårt att hinna med att leka med alla de leksaker jag har. En teori som ett tag gnagt i huvudet är att det skulle kunna bero på att jag har för många leksaker? Troligen (med stor säkerhet) är detta en felaktig analys, fler prylar är roligare. Tänkte ändå testa om det kanske medför att nån annan leksak kommer ut nästa säsong om denna avyttras. Dessutom är det ju så att den som omsatt mest slantar vid sin död är den som vinner.

 Fullt fungerande (nåja, kanske lite taskig gång på låga varv), utrustad med handtagsvärmare, läcker tankdekor, kraschpuckar och fungerande dödmansgrepp är den redo för dig. Hör av dig, du kommer att bli förvånad hur odyr den är för rätt köpare.

I sitt naturliga habitat.

 Ödmjukt




1 kommentar:

  1. Kanske ska du till det mera jordnära som min blåa Dnepr i bakgrunden. Rolig såväl sommar som vinter, utan bitande fartvind. (Leta under granen i din trädgård)

    SvaraRadera