torsdag 19 april 2012

Nödutgången


Min supermono är just nu utan sving, den är på modifiering och det känns lite osäkert om den kommer vara ihop i tid. Till Finland var det tänkt att den ska framföras i vinnande fart men det kanske ej blir så, kan själv ej påverka så mycket om svingen blir klar eller inte då jag som de flesta ogillar tjatning. Min gode vän Tom Andersson och hans nevö ska göra min 750R Bakker klar så att den kan användas i reserv, visserligen blir det klassbyte men det körs i samma heat. Den gamle cupvinnaren i 500cc kommer säkerligen göra ett lysande jobb och om ett par veckor kommer den vara klar. Kommer bli så snygg och så snabb. Kan bli intressant med en 750 i en klass dominerad av litershojar och större.

2 kommentarer:

  1. Kul med fler 750R i den klassen. Jag ställer också upp med en iår. Vi får väl försöka ge storkubikarna en match.

    Johan i Marsta

    SvaraRadera
  2. Vi får se hur det blir, det är en nödlösning om inte monon blir klar.

    SvaraRadera