lördag 15 september 2012

Min kyrka

Tog en bild härom kvällen då det var extra fint ljus. Ladan är 75 meter lång, 14 meter bred och fylld med motorcykeldelar, dock inte från golv till tak då det är 12 meter upp till nocken. En byggnad som denna är något extra och ger nästan en sakral upplevelse vissa tider på dygnet framför allt vid solens uppgång och fall.
Utöver det försöker Paula och jag bringa ordning inför vintern och byggandet av fräna knarrar får stryka på foten.
Har pratat med Håkan om rakettrean idag och vi skulle vilja ha en sponsor. Vi kan erbjuda finfin sponsorplats på 2 st cyklar samt denna blogg. Håkan arbetar med reklam och trycksaker så ett extra proffesionellt utförande på dekaler ock slikt utlovas, även framgångar känns troligt att det ska infinna sig. Det eventuella sponset kommer användas för att bygga en motor med bra fjong och ännu bättre tillförlitlighet. Det skulle även vara så att sponsorn köper en motor som vi lånar, har fått erbjudande på en komplett raceklar puffra för ca 7500 pund. Fundera på detta, finns ett nöje i att stå bredvid banan och vara delaktig i framgångarna. Tror själv att jag kan utföra mycket med en Rob North som är i topptrim, på årsracet var min snabbaste tid nästan en sekund bättre än vinnarens och tror att det endast är ett fåtal som har kört fortare på Sviesta i 750 klassen. Får jag sedan träna lite på åkningen ska vi köra treor eller bättre.

3 kommentarer:

  1. Medelande till era sponsorer.det var en trevlig upplevelse att stå på sidan av banan och titta på Thomas framfart i Linköping,fast jag var mera nervös än när jag kör själv.Men jag åker ju inte lika fort kanske därför jag är lugnare då.
    Lennart i Vittinge

    SvaraRadera
  2. instämmer..så djäävla bra kört!... och vilken kyrka!!

    SvaraRadera
  3. När Kyrkan nu visats på bloggen, Du kanske får göra ett tillägg på visitkort:

    "Gisslarbo-Pastorn" eller
    "Kolsva-Pastorn"

    ;-)

    SvaraRadera