torsdag 21 februari 2013

Fel väg

Var inne på den svenska klubben som håller på med gamla Hondors hemsida idag, detta är en sida jag brukade titta på dagligen för ett par år sedan. Slutade besöka adressen då det klagades på de ickemedlemmar som citat "snyltade" på de riktiga medlemmarnas kunskaper. Forumet stängdes för utbölingar så varken jag, Fleetwood eller andra snyltare kunde fråga, svara på frågor eller diskutera diverse problem. Min egen insats var inte så stor men när felaktigheterna drog iväg extra mycket kunde en ansträngning göras. Idén med ett stängt forum är lätt att förstå då man tror att mer medlemmar ska fås men verkligheten är en annan. Mitt minne är att det var ganska livligt med mycket inlägg och svar, under 2013 i Februari var det 4 st inlägg gjorda, dött helt enkelt. Vi bjöd förövrigt in samma klubb på öppet hus med tillhörande skaffning, inte en gång utan tre men responsen blev noll så jag är kanske lite bitter.

3 kommentarer:

  1. Har tappat en exakt likadan sidokåpa 180, den flög långt!
    Liten drift från ämnet men ändå :)
    Magnus

    SvaraRadera
  2. Jag är ganska säker på att du tappade vänster kåpa.

    SvaraRadera
  3. Ja samma här dom ville inte ha mig heller där, inget att sura över...
    Kanske lev för mycket att moderera så dom stängde ut alla, men det var väl det dom ville

    SvaraRadera