torsdag 7 juli 2016

Däck över

Köpte på mig lite Avon i maj som inte behövs längre, de smala är sålda, det gamla sitter på en Rudge och kvar finns en uppsättning till Trippeln som är som du kanske vet tillfälligt pensionerad.
Har alltså en uppsättning med 110 fram och 130 bak över som jag vill sälja, varken billigare eller dyrare än vad jag gett för dem men de finns hursomhelst tillgängliga och frakten kan slippas om vi ses.
Synd på rara ärtor dock, såg fram emot att köra med Avon igen men nästa år kanske, skulle ju ha kört Årsracet och vunnit med dessa.
På tal om årsracet så vet jag inte riktigt vad som ska åkas på, endast Forgotten cykel finns klar, behöver ha en snabb knarr till men det får jag väl skruva ihop, borde hinna då racet nästan går på hösten i år.

2 kommentarer:

  1. Det gamla som sitter på Rudgen vad är det för störrelse? Fint mönster. Jag tror jag kommer förbi å hälsar på i Sviestad, min t-shirt e sleten.

    SvaraRadera
  2. Avon Speedmaster MK2 AM7 3,50-19

    Alla borde komma förbi och köpa T-skjorta på Sviesta, uppskattas enormt av mig.

    SvaraRadera