tisdag 3 februari 2015

Joel den trettonde Smets

Har roat mig med att fixa till min gamla Husa så att det finns två färdiga iscyklar, kan ju vara roligt om någon vill komma och prova att ha en extra hoj så den provande får se hur han eller hon ser ut med ny frisyr. Nu är det kanske inte så att jag är så road av att plocka med den gamla sexhundran då det säkert är sjätte eller sjunde gången den är isär men snart så går den igen.
Hittade som vanligt nya fel i den men nu saknas endast en användbar kolv innan ihopsättning, den är för övrigt snabbare än sin avsevärt mycket yngre ersättare tror jag, i alla fall motorn.
När det är klart så kommer bloggen bli lite mer seriöst inriktad på racing är min förhoppning, har två racers att bygga klart innan mitten av maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar