torsdag 5 februari 2015

Mannen med namnen

En lagom tjock man i sina bästa år
Allas vår vän med de olika benämningarna, Holmström, Per, Pelle, Jordan och säkert andra mer rustika, kärt barn har många namn. Här på Nonshine heter han Holmström och det har han själv bestämt även om jag nog aldrig kallat honom det. Han har inte lyckats få in sin bild på förföljarlistan vilket säkerligen är en besvikelse för honom och alla oss andra, turligt nog hittade jag en fartfylld plåt på Jordan från Jurva 2012, håll till godo.
Han är förövrigt det närmaste jag kommer en teamkamrat, Pelle fixar det mesta.

4 kommentarer:

  1. Ingen dålig teamkamrat du har Thomas,hoppas ni får tävla mot varandra i år.
    Lennart.#55

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lennart; jag hade tänkt tävla mot dig!
      //Holmström

      Radera
  2. Pelle och Lelle, jag har liksom inte tänkt att tävla mot er, kanske att vi startar samtidigt i samma race men sen kommer jag nog lämna platsen. Så är det tänkt i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Jag tror dej Thomas,Pelle ska du tävla mot mej får du anmäla till paraden.
    Lelle#55

    SvaraRadera