måndag 14 december 2015

Centerfold boy

 Blev ju medlem i Honda Classic Club per automatik eftersom bästa Honda i svenska cupen var en småHonda i 250cc. Eftersom jag inte bara är dryg utan även självgod lovade jag Peter Lundin som är redaktör för klubbtidningen att skriva ett par rader om hur småHondan kom till, så det inte skulle bli några felaktigheter.
 Blev lite mer än vad jag trodde, 6 sidor i fullformat med ett helt mittuppslag med bara jag, troligen den bästa tidningen någonsin som gjorts sen Mitt I Södertälje gjorde ett reportage om mig 1998 där Grandell beskrevs som tuffare än tuffast.
 Skönt med lite egoboost efter allt knas som varit, har fått lite rull på projekten nu och ska försöka få igång det på riktigt efter jul.
Hondan ska förstoras, BSAn är på gång, Rickmannen kommer förhoppningsvis dra in så mycket deg att nästa säsong är finansierad, Bimotan är i stort sett klar, en vecka till av arbete så går de att vinna med den och i lördags landande en av världens snyggaste Rudgar i Gisslarbo. Det går egentligen bra nu och måste sluta klaga, det får Skrutten sköta som vanligt.
 Linus Lidalen kom även han med i reportaget men texten till P&M bilden kommer jag återkomma till, både här på Nonshine och när det inte går bra, på tal om ökande av ego. Den är så fint skriven att om det var något som jag skrivit skulle inte rodnaden lysa med sin frånvaro, nu var det turligt nog herr Lundin som skrev den.
Kolla gärna på Lundins fina fotosida, om du kör själv finns du säkert med, www.peluak.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar