Grogg påpekade att Andersson körde med NGK 1986 och det gick ju skapligt, men gissa vad den som det gick bäst för i kungaklassen hade för tändhjälp samma år.
Dekaler behöver inte ha något med verkligheten att göra utan handlar bara om pengar.
Vet en svensk f.d. tillverkare av titanavgassystem som fick se "sitt" system sitta på en VM hoj påklistrad med dekaler från en betydligt större avgassytemtillverkare…. Men han (och mecken) visste, det räckte för honom påstods det i.a.f.
Mamola som körde med någon slags privatfabriksdeal med HRC körde med Champion och det vet jag. HRC själva hade NGK dekaler på sin hoj samma år, om de hade de stiften i motorn vet jag ej.
Angående olja vet jag även att förr på slutet av sextiotalet så var det Valvoline i många burkar oavsett utseende på kanistern.
Nonshine T-shirt finns i rött eller grönt, 80 kr. Långärmad svart 120 kr. Frakt tillkommer med 40 kr oavsett antal. Klicka på bilden så kommer du till min mail och kan beställa. Swish till 0737847321 går även det bra.
Dekaler behöver inte ha något med verkligheten att göra utan handlar bara om pengar.
SvaraRaderaVet en svensk f.d. tillverkare av titanavgassystem som fick se "sitt" system sitta på en VM hoj påklistrad med dekaler från en betydligt större avgassytemtillverkare…. Men han (och mecken) visste, det räckte för honom påstods det i.a.f.
Tillägg, samma typ av skrönor har jag hört om Olja och tändsystem…. ;)
SvaraRaderaMamola som körde med någon slags privatfabriksdeal med HRC körde med Champion och det vet jag. HRC själva hade NGK dekaler på sin hoj samma år, om de hade de stiften i motorn vet jag ej.
SvaraRaderaAngående olja vet jag även att förr på slutet av sextiotalet så var det Valvoline i många burkar oavsett utseende på kanistern.