lördag 28 mars 2015

Västerås efteråt

 Sålde massor med grejor på marknaden, satsar på kvantitet istället för höga priser och min gissning är att jag säkert lyckats med att få över femtio olika små affärer gjorda. De flesta gav kanske 20 eller 40 kr men även ett fåtal som inbringade tresiffrigt, fyrsiffrigt var jag inte i närheten av. Konstigt det där, hade med min snygga Triumphtank från Tridenten, komplett med lock och kranar men det var inte en enda som frågade efter en sån men sålde exempelvis ett par begagnade KLG som torde intressera ingen. Jag lyckades faktiskt få till en fysiffring men det var åt fel håll, handlade lite själv.
 Annars så var 304 Peugeoten från huvudorten fin, har kollat på två vita sedaner på Blocket då och då, inte för att jag egentligen vill ha en slik men tycker om formen.
 Fiat är alltid fränast.
När jag kom hem hade det hänt en mindre olycka med olja i verkstaden, vid saneringen så fick jag en påminnelse om att det snart är slut på kylan och eländet, håll ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar