onsdag 18 mars 2015

Vevaxel samt Klas och Göran

Ett problem mindre i min värld, kommer få låna en vevaxel till trippeln, balanserad och klar, fyra och ett halvt kilo lättare än en originalvev. Har nu snart kommit till den punkt som innebär att det kan börja plockas i hop en snabb snurra till Rob North ramen.
Har toppen hos portarn och saknar ett tändsystem, tändningen kommer säkert fixa sig och toppen får vi alla hålla tummarna för att den blir bäst, ska nog bli bra det här.
Nu bygger inte jag en twin utan en trippel men jag hittade dessa böcker hemma hos mor för ett par veckor sedan. TT-mysteriet har lästs många gånger, de goda åker NV eller som den kallas "Nisse Villig" bovarna åker engelsk om minnet inte sviker, läste en annan bok i serien som vuxen och kan väl säga att de var bättre innan det fanns könshår.

2 kommentarer:

  1. Fast jag älskade Tvillingdetektiverna när jag var 8-11 år. Det märkliga är just att de är så dåliga att läsa som vuxen, om jag läser Astrid Lindgren är de bra även idag, kvalitetsskillnad.

    SvaraRadera